Op je eerste werkdag wordt je werkplek voor je klaargemaakt. Je krijgt een vaste werkplek, een laptop of pc en alles wat je nodig hebt om van je nieuwe baan een succes te maken! Afhankelijk van je functie kan het zijn dat je een auto van de zaak of mobiele telefoon krijgt.
Daarnaast heeft elke functie op het hoofdkantoor ook zijn eigen introductieprogramma, welke we wereldwijd toepassen. Je manager zal je hierin meenemen zodat het duidelijk wordt wat er in de eerste weken en maanden op je af zal komen.
Als werkgever vinden wij het belangrijk dat onze medewerkers werken en zich prettig voelen in een veilige en gezonde omgeving.
Hierdoor wordt de tevredenheid van onze medewerkers vergroot. Een betere medewerkerstevredenheid resulteert ook in een betere winkelervaring voor onze klanten.
Daarom hebben we een werkomgevingbeleid opgesteld dat u kunt vinden op ons intranet, MYJYSK. Daarnaast dragen we hier graag aan bij door een goede sociale werkomgeving te creëren waar we altijd handelen vanuit onze waarden van "collega" en "corporate spirit". Zo bevorderen we een prettige relatie tussen jou en je collega's, manager en klanten.
Maar natuurlijk is dit ook aan jou: we verwachten van elke medewerker dat zij met de juiste instelling bijdragen aan een fijne sfeer op het werk.
Voel je vrij om kleding te dragen waar jij je prettig in voelt. We zijn een informele organisatie en vinden het belangrijk dat medewerkers zich thuis en op hun gemak voelen. Als we de winkels bezoeken dragen we wél een JYSK polo of blouse,net als de medewerkers in de winkels. We zijn "one JYSK" en willen dat in de winkels ook zo uitstralen.
Afhankelijk van de functie ondersteunen wij het Hybride werken op ons hoofdkantoor. Dit houdt in dat je maximaal 50% thuis mag werken indien de functie dit toelaat.
Wel vinden we het belangrijk dat onze medewerkers zoveel mogelijk betrokken blijven bij de organisatie en de mensen die daarin werken. Betrokkenheid en zichtbaarheid zijn daarin voor ons belangrijke begrippen.