Als Customer Service Medewerker luister je naar de behoeften en situaties van onze klanten. Bovendien behandel je hun verzoeken via meerdere kanalen. Deze vragen gaan meestal vragen over producten, leveringen en klachten, maar ook een extra verkoopservice hoort bij jouw taak.
In deze functie pak je verschillende soorten diensten op, verkrijg je feedback, werk je met meerdere systemen en bouw je waardevolle relaties op - en dat alles terwijl je de beste klantenservice biedt.
Als Customer Service Gebiedsverantwoordelijke maak je deel uit van het operationele team en zorg je ervoor dat er aan de klantbehoeften voldaan wordt. Tegelijkertijd krijg je de mogelijkheid om doelen te bereiken binnen je eigen verantwoordelijkheidsgebied, wat aantoont dat je in staat bent om verder te groeien in jouw carrière.
Als Gebiedsverantwoordelijke krijg je de kans om een expert te worden in één of meer Customer Service gebieden, waarbij je je collega's kunt trainen door ervaringen uit jouw gebied te delen.
Als Customer Service Teamleider heb jij, samen met de Customer Service Manager, de leiding over jouw team en het behalen van jullie doelen. Samen zorgen jullie ervoor dat er iedere dag weer een plan staat om de dagelijkse taken op een zo goed mogelijke manier uit te voeren met het team.
Als Teamleider van het Customer Service team heb jij een belangrijke rol in de ontwikkeling van jouw team en zorg jij voor een goede en gemotiveerde sfeer op de afdeling.
Als Customer Service Manager heb je de gehele verantwoordelijkheid over de operatie op de afdeling en geef je follow up aan de relevante cijfers voor jouw afdeling. Ook zorg je voor trainingen, ontwikkeling en het motiveren van je team.
In het algeheel is jouw belangrijkste taak om ervoor te zorgen dat jouw team iedere dag weer de beste klantenservice verleent.