Op het hoofdkantoor in Nederland krijg je de mogelijkheid om verantwoordelijkheden te krijgen en vaardigheden te ontwikkelen door opleiding en kennisdeling. Of je nou promotie wil maken binnen een specifieke afdeling, of jezelf wil uitdagen door nieuwe verantwoordelijkheden op te nemen binnen een nieuw vakgebied, wij zullen je ondersteunen om je doelen te bereiken.
Een dag bij JYSK zit vol uitdagingen, energie en plezier!
Op elke afdeling van ons hoofdkantoor ontmoet je mensen die de Values van JYSK delen. Bij JYSK staan we erom bekend dat we doelgericht en productief zijn, dat betekent dat we met kleine teams een groot bedrijf leiden.
Op ons hoofdkantoor werken verschillende afdelingen aan een gemeenschappelijk doel: het ontwikkelen van de beste winkels van Nederland.
Lees hieronder meer over onze verschillende afdelingen:
De hoofdverantwoordelijkheid van de afdeling Sales & Marketing is het uitwerken en implementeren van marketingmateriaal voor in de winkels, het opmaken van folders en het beheren van sociale media, onze webpagina en andere marketingkanalen. Deze afdeling zorgt ervoor dat we de beste producten met de beste prijs op het juiste moment hebben en dat JYSK zichtbaar is.
Bij deze afdeling maak je deel uit van een internationaal team dat nauw samenwerkt met andere afdelingen van JYSK om onze activiteiten te verbeteren en onze strategische doelen te bereiken.
Voorbeelden van taken
De verantwoordelijkheid van de afdeling Development start bij het vinden van panden voor onze winkels. Daarnaast zijn ze bezig met de indeling van de (nieuwe) winkels en het onderhouden op facilitair gebied.
Wanneer je op de afdeling Development/Concept werkt, is je belangrijkste doel het creëren van een vertrouwde en sfeervolle omgeving voor onze klanten, hen te inspireren en te laten zien hoe het er in hun eigen huis uit zou kunnen zien.
Door onze collega’s op deze afdeling blijven we nieuwe winkels openen en huidige winkels verbouwen naar ons nieuwe uiterlijk.
De algemene verantwoordelijkheid van de HR afdeling is het aantrekken en behouden van talent en het ontwikkelen van alle JYSK medewerkers. Ze stellen de sterkste teams samen.
Als HR collega ben je niet alleen verantwoordelijk voor de werving, maar heb je ook voor veel verschillende projecten zoals de tevredenheid van onze medewerkers en de employer branding van JYSK Nederland.
Voorbeelden van taken
Onze Finance afdeling in Nederland bestaat uit Salarisadministratie en Interne Audit. Een deel van de verantwoordelijkheid van de afdeling is het in detail bekijken van de kosten, het voorkomen van omzetverlies door het opvolgen van voorraadbeheer en cash handling.
Als Finance collega werk je nauw samen met de winkels, want je ondersteunt hen met interne audits, maar ook met IT.
Voorbeelden van taken
Als supporter op de afdeling Helpdesk ben je verantwoordelijk voor alle IT- gerelateerde zaken in zowel onze winkels als op het hoofdkantoor. Je bent voor onze winkels en administratief personeel hét eerste aanspreekpunt bij storingen of problemen. Naast deze belangrijke taak, ben je betrokken bij de openingen van nieuwe winkels of IT-projecten die vanuit ons hoofdkantoor in Denemarken worden gelanceerd.
Voorbeelden van taken
De afdeling Business-to-Business (B2B) houdt zich dagelijks bezig met het begeleiden en ondersteunen van zakelijke klanten bij het aankopen van onze producten. Samen met onze winkels en klantenservice hebben ze inmiddels een klantenbestand van meer dan 50.000 zakelijke klanten in Nederland opgebouwd, variërend van kleine tot grote bedrijven.
Ons diverse klantenbestand zorgt ervoor dat elke dag er anders uitziet. Door nauw samen te werken met collega’s en de klant kan je een optimale klantervaring garanderen en de beste service verlenen.
Voorbeelden van taken