Het Customer Service Center gaf Johanna een breed inzicht in de werking van JYSK, met klantinteracties die reikten tot winkels, logistiek, B2B-verkoop en consumentenautoriteiten.
- "Ik leerde omgaan met meerdere systemen en ontdekte hoe snel ik me kan aanpassen aan nieuwe situaties. De functie bereidde me voor op toekomstige rollen en gaf me het zelfvertrouwen om meer verantwoordelijkheid op me te nemen. Ik werd moediger en begreep dat ik veel nieuwe uitdagingen aankan en daarin kan slagen. Wat ik zo waardeer aan JYSK is de flexibiliteit om van rol te veranderen, de sterke ondersteuning bij leren en de bereidheid van collega’s om te helpen. Werken in customer service bracht kwaliteiten in mij naar boven die ik eerder nog niet had ontdekt.”
Het werk in customer service heeft Johanna’s zelfvertrouwen, veerkracht onder druk en initiatiefnemend vermogen versterkt. Door haar rol kreeg ze diepgaand inzicht in de bedrijfsvoering van JYSK en in de functies van verschillende afdelingen en belanghebbenden.
- "Voor mij was customer service een opstap naar administratieve functies. Toen ik van dichtbij kon zien hoe het werk op het hoofdkantoor in administratie en marketing eruitzag—en tegelijkertijd mezelf zichtbaar maakte voor anderen—werd het veel makkelijker om te solliciteren naar nieuwe functies. Ik maakte immers al deel uit van het team.”
Het werk in customer service heeft Johanna’s zelfvertrouwen, veerkracht onder druk en initiatiefnemend vermogen versterkt. Door haar rol kreeg ze diepgaand inzicht in de bedrijfsvoering van JYSK en in de functies van verschillende afdelingen en belanghebbenden.
- "Voor mij was customer service een opstap naar administratieve functies. Toen ik van dichtbij kon zien hoe het werk op het hoofdkantoor in administratie en marketing eruitzag—en tegelijkertijd mezelf zichtbaar maakte voor anderen—werd het veel makkelijker om te solliciteren naar nieuwe functies. Ik maakte immers al deel uit van het team."
De bedrijfscultuur van JYSK heeft een diepe indruk op Johanna achtergelaten en van wat oorspronkelijk een tijdelijke baan was, een volwaardig carrièrepad gemaakt. Het begeleiden van collega’s in Oekraïne en Zweden heeft haar bovendien een nieuw perspectief gegeven op haar eigen expertise.
- "Het is ongelooflijk waardevol geweest om mijn kennis te delen en anderen te ondersteunen. Mentorschap heeft me nieuwe inzichten gegeven en mijn professionele zelfvertrouwen versterkt."
- "Ik had nooit gedacht dat ik hier zo lang zou blijven. Ik had geen idee hoeveel verschillende kansen JYSK biedt. Het afgelopen jaar is mijn rol sterk geëvolueerd door de snelle ontwikkeling van digitalisering. Elke dag daag ik mezelf uit. Mijn droom is om een nog internationalere rol op me te nemen, mogelijk als manager of teamleider. Ook ben ik erg geïnteresseerd in het trainen van anderen."